SaHaBaT

5/06/2010

SeBuTiR LaWaK















CERITA PERTAMA

Majikan : Kamu dipecat!
Pekerja : Tapi, saya tak buat apa-apa pun..
Majikan : Sebab itulah kamu dipecat!

CERITA KEDUA


Majikan : Adakah kamu telah mencuci ikan itu sebelum menggorengnya?
Orang Gaji : Saya tak terfikir ianya perlu kerana ikan memang seumur hidup tinggal dalam air.

CERITA KETIGA


Cikgu : Ali, kalau saya bagi awak 2 ekor arnab hari ini, dan esok saya bagi 2 ekor lagi, berapa ekor arnab ada di rumah awak?
Ali : 7 ekor, cikgu!
Cikgu : Kenapa jadi 7 ekor?
Ali : Sebab di rumah saya, dah ada 3 ekor arnab.

CERITA KEEMPAT


Anak ular : mak, kita ni, beracun tak?
Mak ular : Tak. kenapa kamu tanya?
Anak ular : saya baru saja tergigit lidah saya.

CERITA KELIMA

Seorang pengarah filem ingin membuat satu adegan tembak-menembak yang paling dahsyat di dunia perfileman dan berbincang dengan krew-krewnya.
Pengarah : Saya memerlukan 2 pasukan askar yang setiap satu mengandungi 25 ribu askar.
Krew : 2 pasukan ada 50 ribu askar. Macam mana kita nak bayar mereka?
Pengarah : Saya baru terfikir nak gunakan peluru hidup.

IsLaM ThE WaY oF LiFe...

1 ulasan:

Admin berkata...

huhu..
so klw nk jdik cigu mtematik,
kna tnye dlu umah die de arnab ke x..hehe..