SaHaBaT

5/30/2010

PeRaBoT JiMaT RuaNG
























Assalamualaikum...w.b.t.

Kali ni nak bercerita tentang perabut la, pernah dengar tak perabut yang jimat ruang gaban nih..?
Biasanya terdapat 3 perabot utama di bilik iaitu katil, meja, dan almari. Walaupun terdapat 3 perabot asas sahaja bagi sesebuah bilik, adakah bilik anda cukup luas untuk menampung kesemua perabot ini?

Jika ruang bilik anda tidak begitu luas, maka anda anda boleh membeli perabot seperti gambar di atas yang mampu meminimakan ruang bilik anda. Kesemua perabot yang perlu ada dalam sesebuah bilik seperti katil, meja dan almari telah digabungkan menjadi 1.

Memang kreatif kan. Secara jujurnya, perabut jenis ni memang x pernah terdapat di pasaran Malaysia. Ada ker jual di Malaysia ni? Berapa harganya agak-agak? Ada siapa-siapa yang tahu tak..

IsLaM ThE WaY oF LiFe...

3 ulasan:

~.~ berkata...

hehhe...
lau gitu nt rumah luas la...bleh main bola rmai2 ek...heheheh

Syiqin berkata...

Menarik^^

Hamba Allah berkata...

dpt kat mne pic perabot jimat ruang tahap gaban tu??hehe...ape2 pun...nice blog^^...thanks dtg melwat blog sye hrytu... :)