SaHaBaT

9/02/2010

IsLaM DiHiNa !!

Assalamualaikum w.b.t.
Bertemu kembali kita dilaman web yang serba berinformasi ini. Kali ni ana nak citer ttg kisah penghinaan oleh kuffar laknatullah kepada islam dan umatnya. Cuba tgk gambar kt atas nig, pihak kuffar telah menghina orang islam dengan menggambarkan islam berada di bawah, kristian di atas dan yahudi pula di atasnya. Ini menggambarkan bahawa dunia kini sedang diperintah oleh orang yahudi dan kristian dan islam adalah di bawah mereka. dan dilambangkan lambang yahudi iaitu lilin bercabang enam/lapan mempunyai senjata Uzi buatan israel sebagai tongkatnya. Ada maksud yang cukup tersirat di sebalik patung ini. Patung ini diletakkan di sebuah muzium di barat dan diperbuat daripada lilin.

Gambar di atas ni menunjukkan suatu lagi penghinaan yang dilakukan oleh kuffar namun ada sesetengah kita tidak dapat mentafsirkan apa maksud yang tersirat di sebalik penghinaan yang tidak kelihatan ini. Penghinaan ini berlaku di sebuah pasaraya di malaysia, memang klu kite tgk arca ni menyerupai ular yang memakai mahkota dan ader lambang hati di atasnya. Cuba kalian tengok btul2, kalian akan nmpk bentuk badan ular ini menyerupai kalimah Allah Taala. Manakala lambang hati merah di atasnya melambangkan tanda sabdu....Adakah kita kisah ?

Sekarang ni ade jugak sesetengah individu yang tidak mempunyai akal menjadikan ayat Al-Quran sebagai tatu. Mungkin tidak di Malaysia, tapi di negara luar penghinaan seperti ini teramat jelas kelihatan. Kalau kalian dpt baca, tatu ayat Al-Quran itu merupakan ayat kursi....Cuba kalian amati betul2...Islam dihina sedasyhat ini, adakah kita peduli?

Gambar di atas dan di bawah ni pula mengisahkan penghinaan terhadap islam yang dilakukan tentera penjajah/penceroboh amerika di iraq. Mereka bukan sahaja membunuh ayah dan suami di hadapan anak dan isteri mereka, bukan sahaja menodai ratusan wanita iraq malah mencaci dan mentohmah Allah Taala, pemilik kekuasaan agung dunia ini. Gambar di atas menunjukkan seorang tentera amerika sedang bergambar bersama tulisan yang mengatakan tuhan mereka iaitu jesus christ lebih handal dan hebat berbanding tuhan sekalian alam iaitu Allah Taala. Manakala di bawah pula adalah Al-Quran yang telah ditanda salib padanya ketika tentera penceroboh laknatullah Amerika menceroboh sebuah masjid dan menjadikan masjid sebagai tempat berehat dan melakukan kemaksiatan dengan merogol beberapa wanita iraq lalu dibunuhnya. Sungguh sadis bukan? Adakah kita hanya mampu berdoa, sekurang2nya didiklah anak kita (jika sudah berkeluarga) dengan ilmu agama, agar mereka kenal sape itu kafir yahudi, israel, kafir harbi amerika, freemason, illuminiti dan sebagainya...

Gambar di bawah ini menunjukkan sebuah permainan video yang terang-terangan menghina islam, dapat dilihat kalimah Allah Taala di lantai tempat mereka pijak. Menurut informasinya, game ini ada dijual dan dipasarkan di Malaysia. Mana dia jabatan agama negeri ataupun JAKIM, Tolong pantau penghinaan terhadap agama kita ni....


IsLaM ThE WaY oF LiFe...

2 ulasan:

محمد حذوان بن حميدان berkata...

na'uzubillah...

~.~ berkata...

:((...Islam mnganjurkn ummatnya berbuat baik kpd agama lain...
betapa indah dan sucinya Islam kan...