SaHaBaT

7/24/2010

KiSaH KuCiNG & BuRuNG NuRi

di suatu petang yg nyaman....sedang saya syok2 tidor terasa ada sesuatu melompat atas kepala saya..

kendian, benda tu bergerak ke badan

rasa cam kena patuk kat perut..... takkan kutu kot?

bila toleh.... rupenyer si ijou, burung tecik yg tuan saya baru beli semlm

saya suruh ijou gi main jauh2, saya xmau kawan ngan dia....lagipun saya ngantuk giler ni

tapi dia xmau, and masih patuk2 saya

pastu masih nak naik atas bdn saya, berat gak si ijou ni.

tak lama kendian, saya dengor dia tgh patuk benda lain lak... rupanye mengerjakan hp tuan saya

saya pun jerit "Oi! rosak nanti, tuan marah lah".

dia melawan lak tu

masa saya nak luku kepala dia sedas, tuan saya lalu lak

akibatnye saya dihukum tanpa dipanggil utk membela diri

oh.... di manakah keadilan? bukan saya yg wat tuan

IsLaM ThE WaY oF LiFe...

3 ulasan:

~Dr.CiNta~ berkata...

haha, comel lah~ =)

tQa_elRic berkata...

comEL La

kuCIng kaMoO?

~.~ berkata...

hahaha...terlalu kiut utk di gambarkan....em,org baek slalu dibuli...n org kiut pun slalu dibuli taw...sy ad bukti taw!!!...
liebe dich..:)